Lumote: The Mastermote Chronicles
Pochłaniacz piany morskiej Przeciskaj się, podskakuj i odbijaj przez otaczający cię świat. Lumote jest bardzo ciekawy świata i niezwykle czarujący! Gra przyciągnie cię łamigłówkami i zauroczy przesłodkim Lumote'em, który nawiązuje więź emocjonalną z graczem przy pomocy niewerbalnych form ekspresji! Wielkie Głębiny Lumote żyje w jednym, wielkim świecie pełnym łamigłówek podzielonych na wieże. Każda wieża oznacza twoje opanowanie konkretnego Mote'a i odblokowuje nowy zestaw łamigłówek do zbadania. Po opanowaniu wszystkich Mote'ów w pierwszym świecie gracze stawią czoła nowemu wyzwaniu i przejmą kontrolę nad Mastermote'em w innym świecie! Złożone, rozwijające się łamigłówki Osadzona w trójwymiarowym świecie, pełna łamigłówek i przygody gra cechuje się sprytnie zaprojektowanymi, przemyślanymi poziomami, w których gracz stopniowo poznaje Lumote'a i jego więzi ze światem. Złożoność rozgrywki rośnie z każdym poznanym Mote'em. Cały świat i wszystkie zagadki są widoczne od początku do końca. Muzyka elektroniczna Epicką podróż umila niesamowita muzyka elektroniczna Wielkich Głębin, która podkreśla najważniejsze chwile i odzwierciedla stan emocjonalny Lumote'a. rEngine Dzięki oryginalnemu silnikowi rEngine wszystkie łamigłówki Lumote są połączone, a gracz może przechodzić od jednej do drugiej bez oczekiwania na wczytanie. Podczas podróży przez Wielkie Głębiny możesz spojrzeć w dół i zobaczyć, co jeszcze pozostało do zrobienia, a także sprawdzić postępy poczynione w muzycznym świecie! Tryb zdjęć Zobacz świat Lumote'a przez obiektyw aparatu w trybie zdjęć. Znajdź idealny kąt i zrób zdjęcie, na którym Lumote pozuje przed aparatem, a następnie udostępnij je online!