Love & Robots
RoboHero Klasyczny sokoban z nutką sci-fi! Organizacja naukowa wysyła robota-ekspedytora, opartego na sztucznej inteligencji, na nowo odkrytą egzoplanetę Xeran, na której prawdopodobnie znajdują się cenne dla ludzkości zasoby. Ah, Love! Nowa, piękna gra o miłości! W tej układance musisz zamieniać kafelki, aby pośrednio kontrolować serca, które zbliżają się do siebie, dopóki nie zostaną zablokowane przez ścianę. Pomóż sercom umówić się na randkę!