Lou's Lagoon
Hydroplan, burza i zaginiony wujek Wzbij się w niebo swoim hydroplanem i przeżyj niezapomnianą przygodę na tropikalnym archipelagu Limbo. Dociera do ciebie sygnał alarmowy od wujka Lou – ale gdy przybywasz na miejsce, wyspy pogrążone są w chaosie, a po wujku nie ma śladu. Zbieraj surowce, pomagaj w odbudowie społeczności i rozwikłaj tajemnicę jego zniknięcia. Zbieraj, twórz, odbudowuj Wykorzystaj moc ssania Zawirowacza – wspaniałego wielofunkcyjnego urządzenia – i zbieraj wszystko: od złomu i lokalnych roślin po materiały zostawiane przez wyjątkową faunę Limbo. Używaj znalezionych zasobów, aby naprawiać budynki, wytwarzać towary i pomagać społecznościom znów rozkwitnąć. Zgarnij swój kawałek raju w Lou's Lagoon. Zbuduj wymarzoną chatę na plaży, spersonalizuj ją i daj się ponieść wyspiarskiemu rytmowi. Poznaj mieszkańców Limbo Odkrywaj tętniące życiem wyspy archipelagu – na każdej z nich czekają barwne społeczności, tajemnicze skarby i niepowtarzalne wyzwania. Przyjmij ciepłe powitanie od sowodźwiedzi w Splątokwicie – najbardziej roztańczonym miasteczku archipelagu – a potem udaj się do Migoczącej Rafy, by zobaczyć, jak spływowie poruszają się w rytm przypływów i odpływów. Na koniec odwiedź Głazerię – siedzibę zrzędliwych gorplinów, które wydobywają kryształy cukru! Główne cechy: 🌴 Eksploruj archipelag Limbo – krainę tętniących życiem społeczności i pradawnych sekretów. 🛫 Pilotuj własny hydroplan, opanuj wyzwania lotu przez obręcze i ciesz się wolnością otwartego nieba. 🌀 Ulepszaj swoje gadżety i poszerzaj możliwości przygody. Zbieraj, buduj, szybuj i łów ryby! 🛠️ Zbuduj własną wyspiarską bazę, urządź ją po swojemu i spraw, by Lou's Lagoon stała się twoim domem. ❔ Tajemnica do rozwiązania. Składaj wskazówki w całość, podążaj śladem Lou i odkryj prawdę o jego zniknięciu! Czy rozwikłujesz zagadkę zaginięcia wujka Lou, czy po prostu odprężasz się i cieszysz wyspiarskim życiem – Lou's Lagoon to twój bilet do niezapomnianej przygody. Startujemy?