LOST ORBIT: Terminal Velocity
Harrison, prosty technik, po katastrofie statku, musi samotnie odnaleźć drogę do domu w niezmierzonej przestrzeni kosmicznej... Gra LOST ORBIT [UTRACONA ORBITA] skupia się na eksploracji kosmosu. Nad samotnym astronautą (Harrisonem), który rozpoczyna niebezpieczną podróż do własnej cywilizacji wyposażony w improwizowany sprzęt i hart ducha, kontrolę przejmują gracze. Pozbawiony statku Harrison będzie musiał wykorzystać siły grawitacji planet, aby poruszać się w przestrzeni.. Grę LOST ORBIT, która toczy się w wymiarze komedii połączonej z tragedią, wypełnia konieczność podejmowania ryzyka, samotność, przemyślenia i śmierć.