Lost Judgment Digital Deluxe Edition
Kup w przedsprzedaży edycję Lost Judgment Digital Deluxe, aby otrzymać następująca zawartość w grze: - Podstawową wersję gry Lost Judgment - Pakiet Detective Essentials - Pakiet rozszerzający School Stories Expansion DOPADNIJ PRAWDĘ Gdy skazany funkcjonariusz policji wskazuje miejsce, w którym znajdują się zwłoki ofiary, prywatny detektyw Yagami otrzymuje zadanie ponownego zbadania niemożliwej podwójnej zbrodni. Yagami odkrywa kolejne ofiary, zbliżając się do prawdy – szala przechyli się w stronę obrony prawa czy też dokonania zemsty? Gra Lost Judgment od twórców serii Yakuza łączy elementy detektywistyczne, klimatu noir i pełnej akcji walki w wypełniony tajemnicami thriller. Sprawdź swoje umiejętności detektywistyczne na ulicach Japonii i broń tych, o których prawo zapomniało. PRACA DETEKTYWISTYCZNA Zbieraj wskazówki, korzystając z całej gamy sztuczek prywatnego detektywa Yagamiego. Od najnowocześniejszych gadżetów jak drony i urządzenia szpiegujące media społecznościowe po klasyczne metody rodem z czarnych kryminałów jak wspinanie się na budynki i śledzenie podejrzanych w terenie. Nie ma mocniejszego dowodu niż złapanie podejrzanego na gorącym uczynku. PŁYNNA WALKA Dopracuj kombinacje w trzech unikalnych stylach walki, by z łatwością poradzić sobie z każdą sytuacją: od zasadzek po indywidualne eliminacje. Włącz w swój arsenał pachołki drogowe, znaki drogowe czy rowery i dostosuj każdy styl walki poprzez drzewko umiejętności. POD PRZYKRYWKĄ Działaj pod przykrywką w miejscowym liceum jako opiekun koła naukowego, by odkryć źródło powiązanego ze sprawą tajemniczego wzrostu przestępczości wśród młodzieży. Dołącz do koła tanecznego i wczuj się w rytm lub wstąp do koła robotyki i rozwiń swoją pomysłowość, budując Yagamibota. Spróbuj sił w klubie bokserskim i zmierz się z zawziętymi przeciwnikami. Zdobądź szacunek wśród gangu motocyklowego – w jedyny możliwy sposób: ścigając się w nielegalnych wyścigach. WYJDŹ NA ULICE Podczas przeczesywania Kamurocho i Ijincho zrób sobie przerwę od śledztwa, by poznać wyjątkową kulturę tych miast – w barach i innych popularnych miejscach nocnego życia. Być może warto przyjmować dodatkowe sprawy, użyczając umiejętności śledczych mieszkańcom w potrzebie – w końcu nie wiadomo, co przyniesie przyszłość.