Lost Ember
Nieziemsko piękny świat skrywa sekrety przeszłości, które musisz odkryć wraz ze swoim towarzyszem. Wciel się w dowolne napotkane zwierzę, aby oglądać świat z nowej perspektywy, i wyrusz na wyprawę w poszukiwaniu przeznaczenia w eksploracyjnej grze przygodowej Lost Ember. Główną postacią jest wilczyca, która wraz ze swoim towarzyszem wyrusza w podróż, aby poznać historię lojalności, rozpaczy i zdrady prowadzącej do upadku całego świata. Twój duchowy towarzysz – kiedyś należący do starożytnej cywilizacji – prowadzi cię przez świat, który powrócił we władanie przyrody. Wspólnie odnajdziecie w nim twoje rozsiane po całej krainie wspomnienia, które pomogą ci zrozumieć, co przydarzyło się tobie i twojemu towarzyszowi. Zdolność do wcielania się w dowolne zwierzę umożliwia oglądanie świata z różnej perspektywy, dzięki czemu będziesz w stanie poznać sekrety i znaleźć miejsca, które mają związek z upadkiem cywilizacji i skrywają ważne wspomnienia.