Lonely Mountains: Downhill - Misty Peak
Pędź nad chmurami, przemierzając ostatni szlak na górze Graterhorn w tym darmowym DLC. Radź sobie z nowymi wyzwaniami i śmigaj ze stylem dzięki nowemu zestawowi z motywem żywiołu ziemi. Cechy: – Jeden szlak i czekające na nim ekscytujące wyzwania oraz dwa miejsca odpoczynku – Wyposaż się w nowe stroje, plecaki i kolory rowerów z zestawu z motywem żywiołu ziemi – Podziwiaj piękno góry Graterhorn, przemierzając nowy szlak – Wspinaj się na szczyt rankingu Misty Peak – nowe przygody czekają na Ciebie w Lonely Mountains.