Logiart Grimoire
Logiart Grimoire to gra logiczna, która łączy łamigłówkę liczbową "Logiart" i łamigłówkę słowną "Fusion", w której dedukujesz kombinacje z podpowiedzi. Rozwiązuj i ukończ łamigłówki Logiart. Łącz ukończone łamigłówki, aby tworzyć nowe. Powtarzaj proces rozwiązywania nowo utworzonych łamigłówek... ...i współpracuj z Emilem, aby dążyć do przywrócenia grimoire. - Historia - Ty, który przejąłeś grimoire Logiart, spotykasz Emila, opiekuna grimoire. Początkowo grimoire było książką, która mogła rozwiązać "Logiart", ale magia, którą zawierała, poszła źle, przekształcając ją w zagadkowe grimoire. Większości "Logiart" nie można już rozwiązać. Ty, prowadzony przez grimoire Logiart, będziesz w stanie rozwiązać jego tajemnice i ponownie przywrócić zdolność do rozwiązywania "Logiart". Dołącz do Emila w rozwiązywaniu tajemnic zagadkowego grimoire i przywróć go do pierwotnego stanu. - Cechy gry - "Logiart" Logiart to "Picture Logic Puzzle", która wykorzystuje pionowe i poziome liczby jako wskazówki do ukończenia ilustracji. Ma proste i łatwe do zrozumienia zasady, co czyni ją dostępną dla każdego. Zawiera również różne funkcje pomocnicze, które umożliwiają płynną rozgrywkę. Możesz także wyłączyć funkcje pomocnicze, jeśli chcesz. "Fusion" Łamigłówki rozwiązane w Logiart służą jako materiały do odblokowywania nowych łamigłówek. Poprzez prawidłowe połączenie 2 lub 3 materiałów za pomocą fuzji, odblokowywane są nowe łamigłówki. Aby znaleźć właściwe kombinacje, przeczytaj podpowiedzi tekstowe dostarczone dla każdej łamigłówki i użyj dedukcji. "Liczba łamigłówek Logiart" Łącznie jest 280 łamigłówek w różnych rozmiarach. Dostępne rozmiary to 5x5, 10x10, 15x15, 20x15, 30x30 i 40x30, co daje łącznie 6 opcji. "Rozwój Emila" Emil, który pomaga rozwiązywać tajemnice grimoire, zyskuje magiczną moc za każdym razem, gdy rozwiązujesz łamigłówkę Logiart. W miarę jak magiczna moc Emila rośnie, będziesz mógł łączyć więcej łamigłówek. "Odblokowywanie kategorii grimoire" Z powodu awarii w grimoire, skategoryzowane sekcje stały się niedostępne. Na początku może być dostępnych tylko kilka kategorii do przeglądania, ale w miarę postępów w grze i rozwiązywania określonych łamigłówek, odblokowywane będą kolejne kategorie. This software incorporates fonts provided by Monotype Imaging Inc. Monotype, Fontworks, and the names of the respective fonts are trademarks or registered trademarks of Monotype Imaging Inc.