Living Weapons Pack
Pakiet Żywa Broń dodaje nowe misje w grze, których wykonanie pozwala odblokować trzy specjalne, potężne przedmioty: Zestaw pancerza Samnu, Karabin szturmowy Danchev (kwasowy karabin szturmowy) oraz Karabin maszynowy Danchev (zatruty karabin maszynowy).