Livelock
Livelock to strzelanina science fiction z klasycznym widokiem z góry, stworzona do gry w pojedynkę lub kooperacji z sojusznikami. Jako jeden z ostatnich intelektów w stolicy, musisz odblokować Eden i wskrzesić ludzkość, przełamując cykl niekończącej się wojny z maszynami. Obejmij kontrolę nad jedną z trzech maszyn - Hex, Vanguard lub Catalyst – by pokonać inteligentnych mechanicznych przeciwników. Inteligentna akcja Staw czoła chaotycznym potyczkom, gdzie zrozumienie przeciwnika i opanowanie arsenału dostępnych broni są kluczem do przetrwania. Tryb kooperacji dla trzech graczy Połącz siły i poprowadź znajomych, by wykorzystać siłę poszczególnych klas; każda maszyna ma swoją własną osobowość i odpowiadający jej arsenał. Niekończąca się wojna Odkryj postapokaliptyczny świat i wskrześ ludzkość w fabularnym trybie „Story Mode” lub walcz z dynamicznie generowanymi falami wrogów w trybie „Survival Mode”. Niszczycielska siła ognia Połącz uzbrojenie z niszczycielskimi umiejętnościami poszczególnych klas. Twórz potężne fale uderzeniowe, przyzywaj zabójcze drony i zsyłaj palące lasery z orbity po naciśnięciu jednego przycisku.