Little Nightmares III – Zestaw strojów "Nomy"
Zestaw strojów "Nomy" pozwala wcielić się w jedną z najbardziej kultowych postaci ze świata Little Nightmares. Ten zestaw strojów inspirowanych małymi, tajemniczymi Nomami, ukrywającymi się w najciemniejszych zakamarkach, nada twojej postaci charakterystycznego niepokojącego, a jednocześnie uroczego wyglądu. Strój dostosowany do postaci Lowa i Alone.