Little Nightmares III – Zestaw strojów Mrocznej Six
Zdobądź Zestaw strojów Mrocznej Six, pasujący do obu postaci, Lowa i Alone – wypaczonego odbicia dziewczyny, która uciekła z Paszczy. Tożsamość Mrocznej Six nadal wywołuje wiele pytań. Czy jest ona alternatywnym odbiciem Six, nawiedzonym i spaczonym? Czy może to ta sama osoba, tylko mroczniejsza, ukształtowana przez jej lęki i potworności, których doświadczyła? A może jest czymś kompletnie innym? Jej sylwetka pozostaje taka sama, ale coś się zmieniło… żółty kolor zniknął. Zostało jedynie zimne echo – ciche, czujne, czekające. Ten strój to coś więcej niż tylko przebranie. To pytanie: co będzie, kiedy przestaniesz uciekać… i staniesz się ucieleśnieniem własnych lęków?