Little Nightmares III - Sekrety Spirali – przepustka na rozszerzenia
Zapuść się głębiej w dziwaczne krainy Spirali z tą przepustką na rozszerzenia. Sekrety Spirali daje ci dostęp do dwóch dodatkowych rozdziałów i Zestawu strojów Przewoźnika, dostępnych wyłącznie w tej Przepustce na Rozszerzenia. DWA DODATKOWE ROZDZIAŁY: Choć te dodatkowe historie nie stanowią nieodłącznej części głównej fabuły, wzbogacają doświadczenie i umożliwią ci odkrycie pogrzebanych sekretów, nowych perspektyw i niespodziewanych potworności. ZESTAW STROJÓW PRZEWOŹNIKA (wyłącznie w przepustce na rozszerzenia): To tajemnicza postać, którą znają wszystkie dzieci w Nigdzie. Ten zestaw strojów ma dwie wersje, pasujące do obu postaci, Lowa i Alone.