Little Nightmares III - Pełna wersja gry
Zawiera: - Pełna wersja gry Dwójka młodych przyjaciół zagubionych w przerażającym świecie zdecydowanie nie dla dzieci. Jeśli nie znajdą wyjścia z Nigdzie, czeka ich los gorszy od śmierci. ZMIERZCIE SIĘ WSPÓLNIE ZE STRACHAMI Z DZIECIŃSTWA Gracie jako Low i Alone, dwójka najlepszych przyjaciół od momentu spotkania w pełnym samotności koszmarze. Każde z nich posiada swój wyjątkowy przedmiot: Low ma łuk, a Alone klucz. Wspólnie sprawniej prześlizgują się przez ukryte przejścia, podciągają się ponad potężnymi przeszkodami i pilnują się nawzajem. Niezależnie od tego, czy grasz wspólnie z kimś znajomym, czy też z pomocą SI, te dwa wyjątkowe przedmioty pomogą w postępach. Okolica obfituje w podpowiedzi i możliwości, które mogą wykorzystać dzieci obdarzone bogatą wyobraźnią. Strzały Low mogą poszybować do położonych wysoko celów, przecinać liny lub zestrzeliwać latających wrogów. Klucz Alone doskonale nadaje się do miażdżenia oszołomionych wrogów, przebijania się przez bariery i manipulowania częściami olbrzymich maszyn. WYRUSZCIE NA WCIĄGAJĄCĄ I NIEPOKOJĄCĄ PRZYGODĘ Wszystkie zakamarki krainy Nigdzie są pełne okropnych potworów. Miejscowi nie zawahają się przed pojmaniem małych gości, którzy przyciągną ich uwagę. Być może będziecie się bawić w upiornego chowanego z Potwornym Dzieckiem w piaszczystych ruinach Nekropolii. Albo uciekać przed żarłocznymi Wołkami Słodyczowymi w ponurej Fabryce Słodyczy. A może unikać ciężkich stąpnięć podczas biegu przez zalaną deszczem promenadę zapuszczonego wesołego miasteczka. Musicie być gotowi do ucieczki, ukrywania się, a nawet bronienia się w dowolnym momencie, by przetrwać. ZATOŃCIE W SPIRALI Nie dajcie się zwieść smutnemu pięknu Nigdzie. Na lustrzanej ścieżce Low i Alone wzdłuż Spirali czekają na was mroczne tajemnice. Każde nowe miejsce będzie bardziej niebezpieczne i niepokojące od poprzedniego, ujawniając traumatyczne przebłyski z przeszłości. Czy Low i Alone w końcu uciekną z tego koszmaru bez końca? Tylko wy możecie im pomóc, maluchy...