Little Nightmares III – Paczka strojów Rezydentów
Wkrocz do świata, gdzie strach ma wiele twarzy. Ukryj swą prawdziwą tożsamość w Nigdzie i pokaż swoją mroczną stronę, wkładając kostiumy Rezydentów z dwóch poprzednich gier: Stróża, Kucharzy-Bliźniaków, Pani i Myśliwego. Każdy kostium ma dwie wersje, dostosowane do obu postaci, Lowa i Alone. Kostium Stróża: wkrocz w świat cieni – to idealny kostium dla tych, którzy wolą czyhać w mrocznych kątach, zacierając wszelkie ślady swojej obecności. Kostium Kucharzy-Bliźniaków: podwójny strach i podwójny chaos – Kucharze-Bliźniacy to wynaturzony duet, równie przerażający, co niezapomniany. Kostium Pani: to elegancja z nutką mroku, doprawiona niepokojącą gracją, łączącą w sobie piękno i strach w prawdziwie intrygujący sposób. Kostium Myśliwego: wyrusz na łowy niczym zaciekły, nieustępliwy i nieustannie czujny drapieżnik czyhający w ciemnościach.