Little Legs (Windows)
Witamy w ekscytujących bitwach Krocionogów! Przygotuj się na ekscytującą przygodę na Arenie, gdzie gigantyczne krocionogi walczą w emocjonujących bitwach. Możesz uczynić swoją Millipede silniejszą i szybszą, aby przechytrzyć i pokonać przeciwników. Walcz z dużymi i małymi wrogami. Rozwijaj swoją krocionoga, wybieraj różne skórki i dominuj na arenach. Każda bitwa to szansa na pokazanie swoich umiejętności i zostanie najlepszym. Wejdź do gry i baw się dobrze!