Little Goody Two Shoes
Daj się porwać baśni – dawno temu była sobie Elise, energiczna i ambitna młoda dziewczyna z wielkim marzeniem, by zostać obrzydliwie bogatą. Niestety, w gwiazdach najwyraźniej nie pisane było zbyt wiele szczęścia w życiu naszej bohaterki. Elise, która pochodziła z ubogiej rodziny, musiała spędzać całe dnie na pomaganiu sąsiadom w wykonywaniu drobnych prac, by zarobić w ten sposób na życie. Pewnego dnia Elise odkrywa parę pięknych czerwonych bucików zakopanych w jej ogródku – ależ niespodzianka! Oczarowana Elise wyrusza w przerażającą podróż, która prowadzi ją coraz bliżej serca tajemniczego lasu! Czy Elise zaryzykuje wszystko, by spełnić swoje marzenia, czy może zadowoli się skromnym życiem z dnia na dzień? To ty napiszesz zakończenie tej historii... Zapuść się w głąb lasu – Little Goody Two Shoes to narracyjna gra przygodowa grozy, której akcja toczy się w ręcznie malowanym, baśniowym świecie. Twoje decyzje podjęte w trakcie rozgrywki sprawią, że ujrzysz jedno z 10 możliwych zakończeń. Musisz też zarządzać wieloma aspektami życia Elise w wiosce, aby utrzymać ją przy życiu. Pamiętaj, że w tej opowieści wszystkie twoje decyzje mają znaczenie! Za dnia musisz wzmacniać więź Elise z mieszkańcami wioski i zarabiać na życie dzięki pracy w postaci zabawnych minigier. Gdy na niebie pojawi się księżyc, dbaj o to, by Elise pozostawała najedzona i zdrowa na ciele i umyśle mimo licznych spotkań z zabójczymi przeciwnikami w trakcie wędrówki w głąb lasu. – Podejrzliwość – Kieferberg to mała i pobożna wioska, co oznacza, że Elise będzie musiała zachować ostrożność w kontaktach z jej mieszkańcami, aby nie wzbudzić podejrzeń o czary i nie zostać za karę pozostawioną na śmierć w lesie. – Eksploracja i łamigłówki – nocą Elise może wędrować po lesie, mistycznej i fantasmagorycznej krainie, w której zagadki i zabójczy wrogowie czają się na nią, gdy próbuje poznać jej sekrety. – Walka o przetrwanie i zarządzanie zasobami – Elise musi ostrożnie zarządzać swoimi potrzebami podczas ograniczonego cyklu dnia i nocy, aby utrzymać się przy życiu i dokończyć swoją opowieść. – Związki – daj się trafić strzałą Kupidyna i zakochaj się w uroczych pannach z Kieferbergu. W grze znajdziesz w całości kobiecą obsadę postaci oferujących opcje romansowe i odblokujesz wymarzone randkowe sceny i wątki fabularne dla każdej z nich.