Lindwurm
W niemieckiej mitologii Lindwurm to bezskrzydły, dwunogi smok przypominający dużego węża. To duży i groźny stwór, adwersarz w niejednej legendzie, zadomowiony w dzikich i niecywilizowanych częściach świata Battle Brothers. Zmierz się z przerażającym Lindwurmem i złup nagromadzone przez niego skarby! Cechy dodatku: - Nowy przeciwnik z unikatowymi mechanikami i łupem: Lindwurm. - Nowy pancerz, hełm i tarcza z motywem Lindwurma. - Nowy przedmiot: Kolba Kwasu. - Nowa chorągiew z motywem Lindwurma dla twojej kompanii najemników.