Lily in Puzzle World (Xbox)
Eksploruj świat szkicownika w swobodnej mieszance platformówki i pobudzającej do myślenia gry logicznej! Wciel się w Lily, radosnego podłużnego duszka wciągniętego do dziecięcego świata czarno-białych szkiców z plamami jasnych kolorów! Lily czerpie radość z rozwiązywania zagadek w swoim minimalistycznym świecie, ale wkrótce odkryje, że im więcej zagadek rozwiąże, tym bardziej skomplikowane staną się jej przeszkody. Lily in Puzzle World to platformówka 2D wypełniona jednoekranowymi wyzwaniami, w której celem Lily jest przejście każdego etapu i dojście do drzwi, które umożliwiają podróż do kolejnej zagadki. Jeśli Lily powinie się noga, natychmiast pojawi się na początku etapu, aby podjąć kolejną próbę – nie musisz martwić się podczas rozgrywki. Poza docieraniem do drzwi Lily może również zbierać specjalne monety (jedną na każdym etapie) umieszczone w trudno dostępnych miejscach. Czy uda się jej zebrać wszystkie?