Lil Gator Game: In the Dark
Ten Lil Gator właśnie trafił do o wiele większego świata! Przygotuj się na przygodę w Lil Gator Game: In The Dark. Lil Gator wrócił z całkiem nowym DUŻYM rozszerzeniem DLC, które podwaja świat Lil Gator Game. W tym uroczym DLC odnajdziesz przygody i znajomych dosłownie w podziemiach! Przygotuj się na wgłębienie się w zabawę i stalagmityczne odkrycia! To OGROMNE DLC jest wypchane uroczymi i zabawnymi treściami, za które wszyscy kochają Lil Gator Game. W każdej jaskini i szczelinie lodowej tej NOWEJ, DUŻEJ PODZIEMNEJ PRZYGODY czekają na ciebie przyjaciele! Lokacje o głębokim pięknie Wejście do jaskini to kaszka z mlekiem. Na początkowej wyspie natkniesz się na małe wejście, które od zawsze tam było i które zaprowadzi cię do podziemi. Błądź po pięknej sieci jaskini, gdzie świecidełka pokażą ci drogę, a tunele poprowadzą do ukrytych zakamarków i szczelin pełnych uroczych stworzeń, sekretnych skarbów i miejsc, w którym można się zrelaksować w przyjaznej atmosferze. Nowi znajomi do odkrycia W swojej podróży napotkasz mnóstwo nowych znajomych! Ale pamiętaj: zawieranie nowych znajomości nie zawsze jest łatwe – możliwe, że będzie trzeba wypełnić zadanie lub dwa! Zmierz się z wrogami W narracyjnej części Lil Gator zmierzy się z nastoletnimi łobuziakami, którzy chcą zakłócić doskonałą zabawę. Czy Gatorowi wystarczy niekończącego się optymizmu, by przyciągnąć do siebie tych gniewnych nastolatków do siebie i poznać ich przywódcę? Przygotuj się na nowe wyposażenie To DLC zawiera zupełnie nowe zabawki, w tym całkowicie nowe rodzaje przedmiotów. Lil Gator teraz może wykonać podwójny skok przez kaniony dzięki szarfie gimnastycznej i wskakiwać w kartonowych wrogów z góry. Wyrusz w rodzinną ekspedycję w przytulnym uzupełnieniu epickiej podróży Lil Gator.