Light-It Up: Complete Edition
W tym wielkim, mrocznym świecie jesteś małym stickmanem z wielką misją. Przygotuj się, aby rozpalić emocje i oświetlić sobie drogę przez epicką przygodę! Podświetl każdą figurkę, ożywiając ją żywymi kolorami. Przygotuj się na sprawdzenie swojego refleksu i zwinności, poruszając się po tym kolorowym świecie kształtów i światła! Cechy: - skacz, obracaj się, ślizgaj i huśtaj jako mały stickman - rozświetl ponad 280 poziomów! - użyj 2000 dodatkowych klejnotów, aby kupić dopalacze i odrodzenia - pomyśl, jak wykorzystać przeszkody na swoją korzyść - unikaj upadków i dotykania kolców - używaj 3 różnych dopalaczy, gdy masz trudności z przejściem któregokolwiek z poziomów - zbieraj gwiazdki, aby odblokować kolejne poziomy - słuchaj satysfakcjonujących dźwięków, gdy kształty się rozświetlają - odblokuj i załóż wszystkie skórki, które sprawią, że twój stickman będzie wyglądał niesamowicie! Kiedy zaczynasz czuć się jak szef stickmanów i uwielbiasz ten kolorowy blask, sprawy komplikują się, gdy skaczesz, przewracasz i przechodzisz poziomy. Kolorowe kształty zaczynają się poruszać, obracać, a nawet eksplodować, a śmiercionośne kolce stają się stałym zagrożeniem dla życia twojego małego stickmana. Jeśli przegapisz skok, twoje salto nie wypali, lub jeśli uderzysz w kolec ... spadniesz w zapomnienie! Co ty na to, stickmanie? Gotowy do huśtania się, skakania, przewracania, rozświetlania i świecenia w najjaśniejszej ze wszystkich gier o skakaniu?