Life of Fly 2
Life of Fly 2 zawiera 13 opowiadań, z których każda dotyczy życia i myśli innej muchy. Jest to interesująca, ale relaksująca gra o lotach, jak żadna inna. Wskakujesz w rolę małej muchy, która zbiera myśli, badając własne środowisko życia. Każda mucha opowiada o swoim życiu, o niektórych rzeczach, które jej się przydarzyły, io niektórych niemal filozoficznych myślach, które mieli. Przygotuj się na bardzo niezwykłe treści, kilka interesujących myśli, które wykraczają daleko poza normalne życie muchy, i kilka zabawnych opowiadań z niespodzianką.