Life of Delta
Life of Delta to gra przygodowa typu point-and-click, której akcja toczy się w postapokaliptycznym świecie. Wielka Wojna spowodowała całkowitą zagładę ludzkości. Przetrwały jedynie rozpadające się roboty serwisowe, a opad promieniotwórczy powołał do życia humanoidalne jaszczury. Bohaterem opowieści jest Delta – niewielki robot serwisowy, który tak jak wszystkie inne roboty walczy o przetrwanie w nieprzyjaznym środowisku. Pewnego dnia musi wyruszyć w podróż, aby odnaleźć zaginionego przyjaciela, przemierzając ogromny postapokaliptyczny świat. Ze względu na niewielkie rozmiary musi wykorzystać cały swój spryt, aby sprostać wyzwaniom i wyjść cało ze wszystkich trudnych sytuacji.