Life is Strange: True Colors
Rozpoczyna się nowa era nagradzanej serii Life is Strange! Czeka nowa główna grywalna postać i emocjonująca tajemnica do odkrycia! Alex Chen przez długi czas uciszała swoje „przekleństwo” – nadprzyrodzoną moc przeżywania, absorpcji i manipulowania silnymi emocjami innych. Emocje te Alex postrzega jako promieniejące, kolorowe aury. Kiedy jej brat ginie w rzekomym wypadku, Alex musi użyć swojej niestabilnej mocy, aby odkryć prawdę i ujawnić mroczne sekrety małego miasteczka. PRAWDA ZABOLI Odkryj szokujące tajemnice związane ze śmiercią brata w niezwykle emocjonalnej przygodzie. POCZUJ WSZYSTKO Zmień losy i życie innych, korzystając z psychicznej mocy empatii. NAWIĄŻ GŁĘBOKIE RELACJE Zyskaj zaufanie mieszkańców miasteczka i nawiąż przyjaźń lub miłość z Ryanem i Steph. NAPRAWDĘ OSOBISTA FABUŁA Podejmuj trudne decyzje i wybierz własną przyszłość. Dowolnie przemierzaj ulice, odkrywaj historie i ukryte miejsca w Haven Springs. Spotykaj też niezapomniane postacie. ODSZUKAJ WŁASNY GŁOS I zdecyduj o stylu Alex – w swojej garderobie znajdziesz do 24 strojów. UNIKATOWA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA Nowe utwory od mxmtoon i Novo Armor oraz ciekawe licencjonowane piosenki od Radiohead, Phoebe Bridgers, Gabrielle Aplin i innych.