Life is Strange: Before the Storm Remastered
Life is Strange: Before the Storm powraca z ulepszoną oprawą graficzną postaci i otoczenia. Akcja gry toczy się trzy lata przed wydarzeniami z „Life is Strange”. Wciel się w postać szesnastoletniej Chloe Price, która nawiązuje przyjaźń z Rachel Amber, piękną i popularną dziewczyną. Kiedy Rachel dowiaduje się o rodzinnym sekrecie, jej świat się rozpada. Teraz to nowa przyjaciółka, Chloe, da jej siłę, aby przetrwać. Dziewczyny nie są już same i wspólnie muszą zmierzyć się ze swymi demonami.