Life is Strange 2 — Odcinek 4
Poważnie ranny w hrabstwie Humboldt w stanie Kalifornia, Sean dochodzi do siebie w szpitalu, gdzie dowiaduje się, że jego brat Daniel wciąż się nie odnalazł. Aresztowany i zarzucany trudnymi pytaniami chłopiec nie ma wiele opcji: tylko szybkie myślenie i pomoc nieoczekiwanych sojuszników pomogą mu odzyskać wolność. Szukając Daniela pod palącym słońcem Newady i przez mroźne pustynne noce, Sean staje przed najtrudniejszymi wyborami w jego życiu. Puerto Lobos i marzenia o wolności nigdy nie wydawały się tak odległe. Czy wiara Seana w Daniela zostanie nagrodzona, czy młody wilk zaginął na zawsze? * Do gry wymagany jest odcinek 1 Life is Strange 2. - Aby doświadczyć gry w zamierzony sposób, zaleca się nabycie odcinków i ukończenie ich po kolei. - Odcinki 2–5 można nabyć indywidualnie po ich premierze.