Life is Strange 2 — Odcinek 3
Z trudem uciekając z Beaver Creek, Sean i Daniel kontynuują niebezpieczną podróż do Meksyku. W tym odcinku bracia dołączają do Cassidy i Finna w Kalifornii, zaprzyjaźniają się z grupą żyjących na marginesie społeczeństwa włóczęg i usiłują zarobić, pracując na nielegalnym gospodarstwie. Nowe znajomości wystawiają braterskie relacje na próbę. Czy w obliczu rosnącego napięcia chłopcy będą trzymać się razem? * Do gry wymagany jest odcinek 1 Life is Strange 2. - Aby doświadczyć gry w zamierzony sposób, zaleca się nabycie odcinków i ukończenie ich po kolei. - Odcinki 2–5 można nabyć indywidualnie po ich premierze.