Life is Strange 2 — Odcinek 2
Dwaj bracia kontynuują swoją podróż, ale nadchodzi zima i chłopcy walczą z chłodem. Ponieważ Daniel coraz bardziej podupada na zdrowiu, Sean zaczyna poważnie niepokoić się o brata. Postanawia, że muszą dotrzeć do odległego domu ich dziadków, gdzie będą mogli schronić się i odzyskać siły. Obok mieszka chłopiec w wieku Daniela. Ma na imię Chris i wierzy, że jest superbohaterem o pseudonimie Captain Spirit. Gdy Daniel i Chris coraz bardziej się zaprzyjaźniają, Sean każe Danielowi przestrzegać określonych zasad w związku z jego zdolnościami. Czy Daniel utrzyma ich istnienie w tajemnicy, czy złamie reguły w stanie wyższej konieczności? * Do gry wymagany jest odcinek 1 Life is Strange 2.