Lies of P: Overture
Przekrocz granice czasu Lies of P: Overture to dramatyczny prequel cieszącej się uznaniem gry action RPG z gatunku soulslike, Lies of P. W grze przeniesiesz się do miasta Krat w ostatnich dniach, gdy wciąż unosi się nad nim echo przejmującego piękna XIX-wiecznej Belle Époque. Znajdziesz się na skraju masakry zwanej furią marionetek i podążysz za Legendarną Tropicielką – tajemniczą przewodniczką – poprzez niewypowiedziane historie i przyprawiające o ciarki tajemnice. Jako zabójcza marionetka Geppetta, będziesz przemierzać miasto Krat i jego otoczenie, odkrywając sekrety i biorąc udział w epickich walkach, które ukształtują przeszłość i przyszłość Kratu. „Marionetko Geppetta… Przybądź nam na pomoc”. Wróć do miasta Krat. Odkryj jego niezbadaną grozę i splendor. Udaj się w przeszłość miasta Krat, gdy jego elegancja w stylu Belle Époque stoi w obliczu zbliżającej się zagłady. Zbadaj majestatyczne, nigdy wcześniej niewidziane miejsca, od ekstrawaganckich zabytków na obrzeżach miasta po bogate posiadłości i niesamowite, nawiedzone ruiny. Zmierz się z nowymi potężnymi przeciwnikami i odkryj tajemnice skrywające się w niszczejącej metropolii. Przenieś się do przeszłości. Spotkaj się z Legendarną Tropicielką. Do przebudzenia wiedzie droga prawdy. Dołącz do Lei, Legendarnej Tropicielki, podążającej nieugięcie swoją ścieżką zemsty. Podnieś zasłonę, aby ujawnić tajemniczy rozdział z mrocznej przeszłości Krat. Odkryj nieopowiedziane historie związane z nowymi i już znanymi postaciami, odkrywając porywające dramaty i tajemnice kształtujące ten bogaty, nawiedzony świat. Wytwórz nowy oręż. Opanuj nowe style walki. Przebiegli wrogowie czają się w nieznanych labiryntach i na zdradzieckim terenie, wyglądając końca Twojej historii. Bezwzględni, karzący, a nawet majestatyczni – oponenci przetestują Twoje zdolności. Przetrwają tylko najzaradniejsi, najzuchwalsi i najodważniejsi. Zanurzając się głębiej w tym szerokim świecie, odblokujesz nowe potężne uzbrojenie, w tym zupełnie nowy arsenał kombinacji oręża i rąk legionu. Zyskasz bezprecedensową swobodę w tworzeniu unikatowego stylu walki. Pokonaj zdradzieckie przeciwności losu. Walcz w intensywnych bitwach o wysokiej stawce, krocząc przez krackie labirynty i zróżnicowane tereny. Zmierz się z nowymi, potężnymi bossami i wrogami, walcząc o ujawnienie tajemnic świata, który balansuje na krawędzi upadku.