Let’s Sing 2016
Let's Sing 2016 na Xbox One zawiera listę samych najlepszych hitów! Podłącz mikrofony i śpiewaj razem z przyjaciółmi lub ćwicz swoje umiejętności karaoke w ramach sesji solo. Odkryj różne ekscytujące tryby gry, dostępne przez wygodny interfejs, zapewniający bezpośredni dostęp do playlisty.