Legendy awatarów
Zostajesz Awatarem, ucieleśnieniem światła i pokoju, ale w Minecrafcie! Opanuj wszystkie cztery żywioły i naucz się nowych umiejętności od Awatara i Korry. Spotkaj się z Katarą, Zuko i innymi podczas wykonywania zadań, odkryj wszystkie cztery nacje z kultowego uniwersum i zapanuj nad żywiołami dzięki skórkom swoich ulubionych postaci.