Legendary Eleven
Legendary Eleven to zręcznościowa gra piłkarska o epickich proporcjach, inspirowana złotym wiekiem piłki nożnej: od lat 70. do lat 90. Stanowi świeże podejście do pięknej gry, zapewniając płynną rozgrywkę i wyjątkową mechanikę. Opracuj oszałamiające strategie i utrzymuj posiadanie piłki, aby zasypać przeciwników gradem superstrzałów. Stosuj ryzykowne wślizgi i zyskuj przewagę bez odgwizdywanych przez sędziego fauli. W ciężkich chwilach korzystaj ze wsparcia fanów i używaj specjalnych naklejek, które wzmocnią statystyki twojej drużyny. Legendary Eleven to jeszcze więcej: to zabawna, intensywna i niezwykle przystępna gra piłkarska osadzona w realiach minionych rozgrywek o Puchar Świata, które zapisały się na kartach historii i poruszyły serca całych pokoleń graczy oraz fanów. Rozgrywka w trybie kampanii odblokowuje dostęp do naklejek przydatnych do wzmacniania statystyk drużyny, podnoszenia jej morale – czy nawet pozyskiwania specjalnych korzyści. Wybieraj spośród 36 drużyn pełnych porażających fryzur, majestatycznych wąsów i legend w krótkich spodenkach. Poprowadź swoją drużynę ku chwale – po Puchar Świata!