Legendarny pakiet Vandella
Diabeł na boisku nadchodzi! Poznaj Vandella i odważ się stawić czoła jego okrutnej osobowości! Ten pakiet zawiera: - Postać - Vandell (P4) - 500 punktów - Fryzura Vandella nr 3 - Motyw Vandella nr 3 - Identyfikator Vandella - Bilet Vandell Growth Box x40 - Czarny pakiet Vandell FS x5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz Vandella, Vandell zostanie wymieniony na określoną liczbę punktów.