Legendarny pakiet Ravieta
Kosmiczna Księżniczka Ravieta przybyła z galaktyki w poszukiwaniu swojego księcia! Odblokuj specjalną umiejętność dzięki jej przemienionej formie, Lunie. Ten pakiet zawiera: - Postać - Ravieta (P4) - 300 punktów - Fryzura Raviety nr 3 - Motyw Raviety nr 3 - Identyfikator Raviety - Bilet na Pudełko Wzrostu Raviety x40 - Czarny Pakiet Raviety FS x5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz Ravietę, Ravieta zostanie wymieniona na określoną liczbę punktów.