Crystal DynamicsAkcja i przygoda
Wróć do mrocznego świata Nosgothu i przejmij kontrolę zarówno nad wampirem Kainem, jak i jego zdradzonym zastępcą Razielem – potężnymi istotami uwikłanymi w konflikt wolności z przeznaczeniem. Mając do dyspozycji legendarne ostrza i potężne zdolności, wyrusz do olbrzymich, gotyckich lokacji, w których czekają na ciebie wrogowie, łamigłówki i dawno zapomniane tajemnice. Pamiętaj: tutaj każde zwycięstwo ma swoją cenę. Poznaj ponadczasową historię mrocznego fantasy wskrzeszoną dla nowego pokolenia. Gra Legacy of Kain: Defiance Remastered została zaktualizowana o nową grafikę HD, poprawione sterowanie i uwspółcześnioną kamerę w grze. W każdej chwili możesz przełączać pomiędzy wersją HD a oryginalną oprawą graficzną. W nowej edycji czeka również na ciebie tryb fotograficzny, dodatkowe skórki postaci, rozbudowany czytnik pozwalający lepiej poznać świat gry, niewydaną wcześniej zawartość i „zaginione poziomy” z oryginalnej gry. Dwaj protagoniści Graj jako Kain i Raziel. Każdy z bohaterów ma własne zdolności, style walki i punkty widzenia, które wpływają na kształtowanie historii. Mroczne fantasy i satysfakcjonujące zagadki Odkrywaj zniszczone miasta, starożytne świątynie i potężne warownie pełne łamigłówek środowiskowych, wymagających przeciwników i przerażających tajemnic. Wierne odświeżenie z myślą o współczesnej rozgrywce Zaktualizowana grafika HD, poprawione sterowanie, nowoczesna kamera i możliwość przełączania się w dowolnym momencie pomiędzy współczesną i oryginalną oprawą gry. Skórki postaci Zdobądź dodatkowe skórki dla Kaina i Raziela inspirowane kanonem świata Legacy of Kain. Wydanie Deluxe Edition pozwala zagłębić się jeszcze bardziej w świat serii Legacy of Kain. Zawiera: - Demo gry Dark Prophecy – grywalne demo anulowanej kontynuacji gry Defiance. Dark Prophecy pozwala poznać niewydany nigdy rozdział serii. - Czytnik komiksów cyfrowych – znajdziesz w nim oryginalne komiksy towarzyszące serii Legacy of Kain, w tym jeden dostępny po raz pierwszy po angielsku! Czeka tu na ciebie również zupełnie nowa okładka komiksu Defiance przygotowana przez twórcę oryginału, Tylera Kirkhama.