Last Days of Lazarus
Akcja gry Last Days of Lazarus rozgrywa się w postsowieckiej Europie Wschodniej. Bohaterem jest osamotniony mężczyzna z problemami, który po śmierci matki wraca do domu z czasów dzieciństwa, aby spędzić trochę wspólnych chwil ze swoją siostrą - Ludmiłą. Jednak w miarę, jak kraj wokół niego zdaje się rozpadać, rozpada się również sama rzeczywistość, a seria niewytłumaczalnych zdarzeń motywuje go do poszukiwania informacji o niepokojącej przeszłości jego rodziny. Last Days of Lazarus to pierwszoosobowa gra przygodowa z silną narracją i bogatą oprawą wizualną, czerpiąca inspirację z czasów postsowieckich, utrzymana w gotyckim klimacie i zawierająca elementy nadprzyrodzone. W miarę rozwoju fabuły poznasz podejrzane postacie i prześledzisz ich zepsutą wersję prawdy. Wcielając się w bohatera z trudną przeszłością, odbędziesz zmagania nie tylko z rozwiązywaniem ukazujących się tajemnic, ale także z zachowaniem resztek nadziei na wybawienie.