Las Pure Chess pakiet do gry
Ten zainspirowany zestawem do gry w szachy Isle of Lewis pakiet do pobrania dla gry Pure Chess zawiera niewiarygodnie szczegółowy zestaw figur szachowych wykonanych z kłów morsa (wirtualnych oczywiście). Uważa się, że figury szachowe Lewis to jedne z najstarszych bierek, jakie kiedykolwiek znaleziono. Odkryto je w 1831 r. na wyspie Isle of Lewis (Hebrydy Zewnętrzne, Szkocja) i stąd pochodzi ich nazwa. Eksperci szacują, że zostały wykonane w Norwegii lub Islandii w 12. wieku, mniej więcej między 1150 a 1200 r. Ten niesamowity pakiet zawiera również relaksującą i spokojną lokalizację leśną z odpowiednią wiekową atmosferą, sprawiając, że po prostu musisz mieć ten historyczny pakiet do gry.