Lamborghini Nitro 120
Dodaj nowy traktor Lamborghini Nitro 120 do swoich pojazdów w grze Farming Simulator 15! Po pobraniu dodatku nowy traktor będzie dostępny w sklepie. Pamiętaj, żeby zaoszczędzić odpowiednio dużo, by móc go kupić.