Lake Okeechobee Pack
Paczka Jezioro Okeechobee zawiera wszystkie nowe dodatkowe jeziora wędkarskie, w tym największe słodkowodne jezioro na Florydzie, a także 5 zupełnie nowych gatunków ryb do złapania, takich jak: tarpon atlantycki, zuchwiak, cichla kelberi, niszczuka długonosa i szczupak czarny.