Labyrinthine - Werewolf Costume Pre-order Set
Uwolnij bestię w sobie z pakietem kostiumu Wilkołaka. Zawiera: ● dziką maskę i strój Wilkołaka ● unikalną zieloną plakietkę z nazwą Dostępne tylko w tym DLC na przedsprzedaż, wyłącznie na Xbox.