LA Cops
„Posłuchaj! Miasto opanowały szumowiny i łobuzy. Czas wziąć sprawy we własne ręce i stawić im opór. Zapomnijmy o zasadach i zacznijmy oczyszczać ulice na własny sposób. Złoczyńców nie brakuje, dlatego nie możesz walczyć w pojedynkę. Sprzymierz się z innymi i pamiętaj, że w LA Cops twoi partnerzy zawsze będą cię osłaniać”. LA Cops to szybka i dynamiczna trójwymiarowa strzelanka z widokiem z góry, rozgrywająca się w latach 70-tych ubiegłego wieku w przestępczym półświatku Los Angeles, w której gracz kieruje grupą policjantów wymierzających sprawiedliwość na własną rękę.