Kraina Lodu
Witaj w Arendelle, domu Anny, Elsy, Olafa i pozostałych przyjaciół. Wyrusz z Lodowego Pałacu w nieznane i przeżyj przygodę w świecie inspirowanym Krainą Lodu! Graj w minigry i rozwiązuj zagadki, by zdobyć nagrody, a następnie udekoruj zamek do dźwięków twoich ulubionych piosenek z Krainy Lodu! - Autorzy: Noxcrew Zawartość jest przeznaczona wyłącznie do gry Minecraft (2017) i nie można jej użyć w grze Minecraft: Xbox One Edition (2014).