Kotenok
Atakuj z precyzją jako kociak w stylu pixel art w platformówce retro! Wciel się w kotka zagubionego w niebezpiecznym lesie! Opanuj precyzyjne sterowanie, biegnij, skacz i wykonuj podwójne skoki na 50 poziomach pełnych kolców, wrogów i zagadek wymagających sprytu. Odkrywaj tętniące życiem światy w stylu pixel art, skacz po grzybach, przechytrzaj wrogów i szukaj ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich. Zdołasz odprowadzić psotnego kotka do domu? Uroczy hołd dla klasycznych platformówek!