Koszmarny pakiet
Dołącz do ekipy sennych koszmarów, przywdziewając te straszliwe kostiumy rodem z horroru. Dobrze znane nawyki żywieniowe (muuuzzgg!) zombie sprawią, że każdy kto cię spotka ucieknie gdzie pieprz rośnie. Dalej jest już tylko gorzej - prezentujemy kostium o wiele mówiącej nazwie "Krawy horror" - to już prawdziwy hardkor. Oczywiście żaden koszmarny pakiet nie mógłby się obejść bez stroju wilkołaka. Niech się wampiry pilnują...