Kosmiczny pakiet skautów
Pobierz rozszerzenie do gry „Kosmiczny pakiet skautów” i uzyskaj 1 ekskluzywną tapetę TAITO ARKANOID do spersonalizowania gry, pochodzącą z tej kultowej licencji. Dostosuj swoją tapetę w trybach rozgrywki Eternal Battle czy Versus i zdobądź kawałek historii!