Koniec Zoe
Wciel się w nieznanego wcześniej członka rodziny Bakerów w kolejnej szokującej odsłonie tej przerażającej sagi. Walcz o przetrwanie w dziczy, zmagając się z niewyobrażalnymi stworami zamieszkującymi bagna otaczające posiadłość Bakerów. Zobacz, co spotkało Zoe, i poznaj zakończenie tragicznej historii rodziny Bakerów. Uwaga: Ta zawartość jest dostępna w ramach przepustki Season Pass, wersji Deluxe Edition oraz wersji Gold Edition. Gracze, którzy już posiadają jeden z tych produktów, powinni uważać, aby nie zakupić ponownie tej samej zawartości.