Kółko i krzyżyk.
Gra Kółko i krzyżyk! Proste, szybkie, zabawne! - Tryb imprezy z dwoma lokalnymi graczami 👥 - Trzy poziomy trudności: * łatwe: gra jest odtwarzana (prawie) losowo; * medium: gra zna strategię; * trudny: gra zna prawie wszystkie najlepsze strategie (ale możesz wygrać kilkoma sztuczkami, a czasami popełnia błędy). Możesz grać z jednym lub dwoma gamepadami przeciwko innemu lokalnemu graczowi 🎮 🎮. Ta gra obsługuje „Narrator”, syntezator mowy, tryb wysokiego kontrastu i nawigację za pomocą klawiatury, co zapewnia lepszą dostępność.