Kolekcja główna 2
Kolekcja główna 2 to doskonały pakiet, w którym znajdują się zarówno liczne pakiety przedmiotów kosmetycznych, jak i pakiety kuponów na wczesne odblokowanie pancerza Variant β! Zdobądź wszystkie nowe warianty pancerzy i jak najlepiej wykorzystaj możliwości gier wojennych! Zawiera następujące elementy: Pakiet przedmiotów kosmetycznych 3 – Zestaw Ciało Deinonycha dla egzopancerza Deadeye α – Zestaw Ognisty smok dla egzopancerza Zephyr α – Zestaw Wielki królik dla egzopancerza Roadblock α – Zestaw Mistyk dla egzopancerza Barrage α – Zestaw Władca dla egzopancerza Witchdoctor α Pakiet przedmiotów kosmetycznych 4 – Zestaw Buntownik dla egzopancerza Vigilant α – Zestaw Futurystyczny lot dla egzopancerza Skywave α – Zestaw Blaszana maszyna dla egzopancerza Krieger α – Zestaw Gladiator dla egzopancerza Murasame α – Zestaw Kimen dla egzopancerza Nimbus α Pakiet kuponów na wczesne odblokowanie egzopancerzy 2 (zawiera kupony umożliwiające wczesne odblokowanie następujących egzopancerzy) – Deadeye β: Energy MG – Barrage β: Strumień ognia – Roadblock β: Przeciwtarcza – Skywave β: Linia życia Pakiet kuponów na wczesne odblokowanie egzopancerzy 3 (zawiera kupony umożliwiające wczesne odblokowanie następujących egzopancerzy) – Vigilant β: Łowca z łukiem – Murasame β: Władca wiatru – Witchdoctor β: Strzał plazmą Pakiet kuponów na wczesne odblokowanie egzopancerzy 4 (zawiera kupony umożliwiające wczesne odblokowanie następujących egzopancerzy) – Zephyr β: Wzmocnione pazury – Krieger β: Błyskawiczne działo – Nimbus β: Dzika bomba Egzopancerze dostępne za sprawą kuponów na wczesne odblokowanie można również uzyskać, spełniając warunki ich odblokowania w grze. Należy pamiętać, że można je kupić nawet w przypadku ich wcześniejszego uzyskania. Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Szczegóły dotyczące zawartości zostaną opublikowane na oficjalnej stronie internetowej, gdy tylko będą dostępne. Należy pamiętać, że harmonogram może ulec zmianie. Skórki, naklejki i amulety to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Za pomocą emotikon i znaków można personalizować dostępne w grze Koło komunikacji. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.