Kod gry online
Czasami do wybrnięcia z największych opałów przydaje się pomoc przyjaciela. Dzięki kodowi gry online możesz ją uzyskać. Przejdź całą grę Saints Row: The Third we współpracy z towarzyszem, a razem pomożecie Świętym wrócić na szczyt.