Knight's Night!
Wyzwól królestwo, przechodząc przez kolejne etapy wymagającej precyzji gry platformowej w 1-bitowym stylu retro. Królestwo jest w niebezpieczeństwie – władzę przejął zły czarnoksiężnik. To od Ciebie zależy, czy uda Ci się ocalić krainę przed niechybnym zniszczeniem. Biegaj, skacz, unikaj pułapek i wskakuj na głowy wrogów, przemierzając lasy, jaskinie, niebezpieczne ruiny i wiele innych miejsc. Knight’s Night! to wymagająca precyzji platformówka w stylu retro, utrzymana w czarno-białej 1-bitowej stylistyce, z płynną animacją w stylu pixel art i bardzo precyzyjnym sterowaniem. Przemierzaj 25 etapów side-scroll, by dotrzeć do zamku czarnoksiężnika. Po drodze odblokujesz nowe zdolności, które ułatwią Ci zadanie. Uważnie szukaj ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich, spotykaj się z wyjątkowymi postaciami i rozmawiaj z nimi, z pomocą trampolin sięgaj wyżej położonych platform i przemierzaj labirynty podziemnych tuneli. Czy zdołasz zaprowadzić pokój i rozjaśnić ten pogrążony w ciemności świat?